دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

نحوه عملکرد دستگاه برش ليزر

برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) استفاده مي‌شود. در اين روش پارامترهاي لازم و ابعاد مورد نظر از طريق سيستم رايانه به دستگاه برش ليزر داده شده و دستگاه ليزر با سرعت و دقت و قدرت زياد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر مي‌نمايد که در اين حين بخش اضافي ماده مورد نظر تبديل به آب، بخار و سوخته مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

دستگاه‌هاي توليد ليزر مي‌توانند انواع مختلفي از ليزر را ايجاد نمايند. که از انواع آن مي‌توان به ليزر گازي، ليزر شيميايي، ليزر راديو اکتيو و ليزر جامد اشاره کرد. اما ليزر‌هاي پرکاربرد در صنعت غالباَ از دو نوع ليزرهاي گازي و جامد هستند که در ادامه به بررسي ساختار و کاربرد هرکدام مي‌پردازيم.

  • ليزرهاي گازي

به نقل از خبرگزاري ايلنا، به ليزرهايي که ماده فعال آن‌ها گاز است، ليزرهاي گازي مي‌گويند. ليزرهاي گازي معمولا حجيم هستند و و هر چه پر قدرت‌تر باشند، اندازه آ‌ن‌ها بزرگتر خواهد بود. نکته مفيد در رابطه با ليزرهاي گازي اين است که آن‌ها بسيار يکنواخت‌تر و همگن‌تر از جامدات هستند، و مي‌توان براي پر کردن و خنک نمودن آن‌ها از يک مدار بسته استفاده کرد.

ليزرهاي گازي خود به سه دسته ليزرهاي اتمي، ليزرهاي يوني و ليزرهاي مولکولي تقسيم مي‌شوند.

ليزر مولکولي CO2 در زمره مهم‌ترين و کارآمدترين نوع از ليزرهاي گازي به شمار مي‌رود. ليزرهاي گازي دي اکسيد کربن در مقايسه با انواع ديگر ليزرها بازده بيشتري دارند و براي برش پلاستيک، لاستيک و فلزات تا ضخامت يک سانتي‌متر به کار مي‌روند  و در در زمينه‌هاي مختلف از جمله جوشکاري، برش استيل، الگوبري، جوش هسته اي و صنايع نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 جالب است بدانيد زماني‌که  باريکه خروجي ليزر دي اکسيدکربن کانوني شود، مي‌تواند الماس و صفحات فولاد ضخيم را در عرض چند ثانيه برش دهد.

  • ليزرهاي جامد

ليزر حالت جامد ليزري است که در آن ماده ليزري، بلور يا شيشه‌اي است که داراي خط طيفي فلوئورسان تيزي است. اين ماده تحت برانگيختگي اپتيکي قوي در طول موج فلوئورسانس عمل مي‌کند.

ليزر ياقوت اولين ليزر حالت جامد است که درسال 1960  ميلادي با موفقيت عمل کرد، دانشمندان اخيرا تحقيق  بر روي ليزر حالت جامد با اندازه کوچک را مورد بررسي قرار داده‌اند.

 اين نوع جديد از ليزرهاي جامد بر خلاف ساير ليزرها داراي طول موج پهن‌تري بوده و قابليت تنظيم دارند در صورتي‌که ساير ليزرها تنها در يک محدوده ?درصدي قابليت تنظيم و نوسان داشتند.

ليزرهاي قابل تنظيم حالت جامد در طيف سنجي‌هاي فيزيکي و شيميايي بکار گرفته شده‌اند و کاربرد آن‌ها تحول شگرفي را در طيف سنجي اتم‌ها و مولکول‌ها ايجاد کرده است. به نحوي که مي‌توان اذعان داشت که پيشرفت و توسعه چشمگير صنعت مخابرات در زمينه فيبر نوري مرهون بکارگيري سيستم‌هاي ليزري حالت جامد بوده است.

  1. انواع ليزرهاي جامد
  1. ليزر (YAG): در حال حاضر، کاربردي‌ترين ليزر حالت جامد که براي پردازش و ماشين کاري مواد بکار مي‌رود، ليزر ياگ YAG است. بلور YAGسخت است و کيفيت اپتيکي خوب و ضريب هدايتي بالايي دارد. اين ليزر پهناي خط باريک، بهره بالا و آستانه ليزري پاييني دارد. ليزر YAG در درجه اول براي برش و حکاکي فلزات و سراميک‌ها استفاده مي‌شود.
  2. ليزر(Nd:YAG): در ميان ليزرهاي حالت جامد يون فلزي، ليزر Nd:YAG بيشترين کاربرد را دارد. لعل يوتريم آلومينيم (YAG) آلاييده به نئوديميم داراي خواص ويژه‌اي است که آن را براي عمل ليزري مناسب ساخته است.

اضافه کردن يون‌هاي فلزي به ليزرهاي حالت جامد امکان ساخت انواع مختلف سيستم‌هاي ليزري را فراهم کرده و توانسته کيفيت پرتوهاي خروجي را به شکل قابل توجهي بالا ببرد. ليزر Nd:YAG از اضافه کردن 0.1 تا 1 درصد يون نئوديميم  به بلورYAG ساخته مي‌شود که طول موج گسيلي اين ليزر 1.06 ميکرون و گاهي 1.32 ميکرون است. از ليزر Nd:YAG براي تضعيف ماده و حکاکي روي قطعه و در مواقعي که قدرت بسيار زياد مورد نياز است، استفاده مي‌شود.

  1. ليزر Er: ليزرهاي ايربيوم به خاطر داشتن دو طول موج ويژه اهميت دارند، اما از نظر انرژي خروجي خيلي قابل توجه نيستند. بلور YAG که با چگالي بالا به يون‌هاي ايربيوم آلاييده شده است يک خروجي در 2.9 متر و شيشه فسفات آلاييده به ايربيوم خروجي در 1.54 ميکرومتر دارند. از آن‌جايي که هر دو اين طول موجها توسط آب جذب مي‌شوند باعث شده اين ليزرها کاربردهاي جالبي در پزشکي داشته باشند.

طرز کار دستگاه برش ليزر cnc

فرايند کار به اين نحو مي‌باشد که ابتدا توسط نرم افزارهاي نقشه کشي و طراحي از قبيل اتوکد، کورل دراو و ادوب ايلوستراتور و با ابزار خط اقدام به طراحي مي‌کنيم، سپس طرح مورد نظر شما بر روي نرم افزار دستگاه برش ليزري بارگزاري مي‌شود و با استفاده از نرم افزار و با توجه به جنس و ضخامت جسمي که قرار است برش داده شود به تنظيم سرعت و قدرت دستگاه مي‌پردازيم سپس به وسيله نرم افزار طرح مورد نظر به وسيله نازل و با استعمال اشعه ليزر از يک خروجي قوي ليزر بر روي جسم مورد نظر بريده مي‌شود، آب مي‌شود، مي‌سوزد يا تصعيد مي‌شود و سرانجام فرآيند برش آغاز مي‌گردد.

اما از آن‌جايي که اشعه خارج شده فاقد قدرت لازم جهت برش دقيق قطعات مي‌باشد، براي افزايش توان ليزر و موازي كردن مسير بازتاب پرتوها لازم است از آينه‌هايي با درصد بازتابش بالا استفاده شود تا فوتون‌ها بتوانند بين دو آينه بازتاب كنند، بعد از انجام اين فرآيند نور خارج شده را به کمک لنزفوکوس به حالت نقطه‌اي درآورده و بر اجسام مي‌تابانيم انجام اين فرآيند سبب تشديد توان ليزر و در راستاي برش اجسام گردد.

از آن‌جا که عمل ليزر گرماي زيادي ايجاد مي‌کند و توان ليزر را تا حد زيادي کاهش مي‌دهد پس بايد به فکر راهي براي خنک کردن تيوپ ‌ ليزرها و آينه‌ها باشيم.

يک روش خنک کردن سيستم، استفاده از جريان گاز مي‌باشد. و روش ديگر استفاده از سيستم خنک کننده گردش آب مي‌باشد . عبور گاز و يا گردش آب علاوه بر خنک کردن تيوب ليزر و آينه‌ها باعث مي‌شود تا مواد اضافي که بعد از برش  به صورت براده‌هايي در لبه‌هاي جسم باقي مي‌ماند پاکسازي گشته و سطحي کاملا صاف از برش ليزر حاصل گردد.

از دستگاه برش ليزري شرکت رادوکس مي‌توان براي برش انواع مختلف فلزات نظير طلا، نقره، آهن، پلاتين، برنج، کروم، استيل و همچنين جهت برش غير فلزات همانند مقوا، ام دي اف، چرم، لاستيک، پلکسي، جير، چوب، کف پوش و موکت و ... استفاده نمود.

اين موارد باعث شده است که شرکت رادوکس به عنوان قطب اصلي اين صنعت در خاورميانه شناخته شود.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش خدمات برش ليزر مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نحوه,عملکرد,دستگاه,برش,لیزر, نویسنده : سامان بازدید : 248 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت: 6:55

انواع اپليکيشن ها کدام اند ؟

اپليکيشن ها براي پاسخ دادن به نيازهاي ما و انجام دادن کارهايي که به آنها نياز داريم ساخته ميشوند. چون ما در زمينه هاي مختلف، نيازهاي گوناگوني داريم، اپليکيشن ها نيز به دسته هاي متفاوتي تقسيم ميشوند. امروزه با پيشرفت بازار آنها، تقريبا در تمامي دسته ها چندين نمونه ي بسيار خوب و عالي وجود دارد و اين باعث شده بازار طراحي اپليکيشن موبايل رونق فراواني داشته باشد.


آب و هوا

 

اپليکيشن هاي مربوط به وضعيت آب و هوا. اين برنامه ها اطلاعات هواشناسي را از پايگاه هاي معتبر مانند Accuweather دريافت ميکنند و طبق زمان بندي روي گوشي اندرويد شما نشان ميدهند. به عنوان مثال اگر قصد سفر رفتن داريد و بايد از آب و هواي منطقه اي اطلاع پيدا کنيد، يکي از اين اپليکيشن ها به درد شما ميخورد. برنامه هايي هايي مانند دماسنج و زلزله نگار هم ميتوانند در اين دسته جاي بگيرند.


آشپزي و رستوران

 

بازار دستور هاي پخت و پز و معرفي رستوران ها هميشه پرطرفدار بوده است. در گذشته اين آموزش ها از طريق کتاب هاي آموزشي انجام ميشد. اما امروزه تعداد زيادي اپليکيشن درباره ي نحوه ي پخت غذا، دسر، کيک و غيره وجود دارد.

ما در دوره ي ارائه خدمات آنلاين به سر ميبريم. ديگر براي سفارش دادن غذاها لازم نيست تا رستوران مورد علاقه ي خود برويد و برگرديد. ميتوانيد با استفاده از سرويس هاي مخصوص يکپارچه سازي رستوران ها، غذاي مورد علاقه ي خود را به راحتي سفارش دهيد. همچنين در زمينه ي معرفي غذاخوري ها و يا کافه هاي معروف، اپليکيشن هاي زيادي معرفي شده است.


آموزش

 

آموزش هميشه از اصلي ترين دغدغه هاي انسان به شمار ميرفته است. با وجود اپليکيشن هاي موبايل، آموزش و يادگيري هم آسان تر از هميشه شده است. همه ي برنامه هاي مربوط به يادگيري در اين دسته قرار ميگيرند. اين نرم افزارها زمينه استفاده از روش هاي جديد و خلاقانه در آموزش را فراهم کرده اند.

آموزش کنکور، بانکداري، قانون، احکام دين، برنامه نويسي، زبان هاي مختلف، کودکان، خودرو ها و غيره، از اپليکيشن هايي هستند که ميتوانيد در اين دسته آنها را پيدا کنيد.


ابزار ها

 

ميتوان گفت پر کاربرد ترين اپليکيشن هاي ارائه شده براي دستگاه هاي موبايل در اين دسته قرار ميگيرند. اغلب نرم افزار هاي اين دسته، ميتوانند قابليت هاي جديدي را به گوشي شما اضافه کنند. اپليکيشن هاي دسته ابزار از امکانات موجود در گوشي استفاده ميکنند تا کارهاي مورد نياز ما را انجام بدهند.

ماشين حساب، چراغ قوه، تبديل واحد، ضبط صدا، بارکد خوان، تقويم، قطب نما همگي از ابزار ها هستند.


ارتباطي

 

گوشي هاي هوشمند ابزار هاي ارتباطي هستند. يعني در پايه اي ترين حالت ميتوانيم با آنها تماس برقرار کنيم و يا در قالب هاي مختلف، پيام هاي تصويري و متني براي دوستانمان بفرستيم. از اين جهت اپليکيشن هاي ارتباطي مثل پيام رسان ها و تماس گيرنده ها اهميت بسيار زيادي در دنياي گوشي هاي هوشمند دارند.

بعضي از شبکه هاي اجتماعي که خدمات تماس و پيام را در بستر اينترنت هم ارائه ميدهند نيز در اين دسته قرار ميگيرند.


اخبار و نشريات

 

زماني که هر روز براي خريد روزنامه تا دکه ي روزنامه فروشي ميرفتيم گذشته است. با استفاده از اپليکيشن هاي قدرتمند خبري ميتوانيد در هر لحظه از همه ي اخبار مهم روز با خبر شويد. بعضي از اين نرم افزار ها توانايي نشان دادن اخبار از چندين منبع مختلف را دارند


شبکه هاي اجتماعي

 

در شبکه هاي اجتماعي کاربران ميتوانند با ساخت حساب کاربري، با بقيه ي مردم در ارتباط باشند. ميتوانند پيام بفرستند و لحظات زندگي خود را به اشتراک بگذارند. شبکه هاي اجتماعي به شدت پرطرفدار هستند. از نمونه ي شبکه هاي اجتماعي که در ايران ميشناسيم ميتوان به تلگرام، اينستاگرام و فيسبوک اشاره کرد.

شبکه هاي اجتماعي زيادي تا کنون ساخته شده که نحوه عملکرد آنها با يکديگر متفاوت است. مثلا در اينستاگرام پست هاي تصويري به اشتراک گذاشته ميشوند. بعضي از آنها هم مخصوص افراد خاصي هستند. براي نمونه، شبکه ي ???PX مخصوص عکاسان حرفه اي است.


فيلم و عکس

 

تماشا و ثبت عکس و فيلم از سرگرمي هاي روزمره ي همه ي کاربران موبايل به شمار ميروند. با قوي تر شدن دوربين گوشي هاي هوشمند و ارتقاي سخت افزار آنها، اکنون ميتوان انواع عکس و فيلم را بر روي گوشي ها تماشا کرد. حتي کاربران ميتوانند محتواي چند رسانه اي خود را ويرايش کنند و به نتيجه ي دلخواه خود برسند.


موسيقي

 

گوشي هاي هوشمند امروزي در زمينه ي پخش موسيقي پيشرفت هاي قابل توجهي داشته اند. تا جايي که بعضي از مدل هاي موبايل ساب ووفر و توييتر داخلي دارند! پس نياز به پخش کننده هاي قدرتمند و با کيفيت احساس ميشود. در اين دسته از اپليکيشن ها ميتوان پخش کننده ها و ويرايش کننده هاي موسيقي را پيدا نمود.


ورزشي

 

تلفن هوشمند ما هميشه همراه ماست. از اين جهت ميتواند در بسياري از موارد راهنماي ما باشد. يکي از اين موقعيت ها ورزش کردن است. با نصب اپليکيشن هاي ورزشي ميتوانيد يک مربي را در جيب خود داشته باشيد. برنامه هاي ورزشي ميتوانند همه ي فعاليت هاي شما را بررسي کنند و براي سلامت شما برنامه مناسبي ارائه دهند.

استفاده از برنامه هاي ورزشي، با ظهور گجت هاي پوشيدني به تکامل بسيار بيشتري رسيده اند. ميتوانيد مقاله بررسي گجت هاي پوشيدني را در برنامه چي بخوانيد.

گجت هاي پوشيدني و انواع آنها به همراه عکس

مارکت ها

 

همچنان که اپليکيشن ها در حال پيشرفت و برطرف کردن نياز هاي ما هستند، يک دسته خاص از برنامه ها وجود دارند که وظيفه ي ارائه ي برنامه ها به عهده ي آنهاست. همچنين اگر برنامه هاي موبايل ما به روز رساني دريافت کرده باشند، مارکت ها به ما اطلاع ميدهند و ميتوانيم برنامه ها را آپديت کنيم.

معروفترين و معتبر ترين مارکت اندرويد Play Store مخصوص شرکت گوگل ميباشد که به طور پيش فرض روي تمام موبايل هاي اندرويدي وجود دارد. معروفترين مارکت ايراني اندرويد هم “کافه بازار” است.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : انواع,اپلیکیشن,ها,کدام,اند,؟, نویسنده : سامان بازدید : 306 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 0:25

پنجره دوجداره يو پي وي سي چيست؟

هدف از نگارش اين محتوا آشنايي شما با پنجره دوجداره و موضوعات مرتبط اعم از تعمير پنجره دوجداره در تهران، رگلاژ پنجره دوجداره در تهران، تعويض پنجره دوجداره، انواع پنجره دوجداره upvc  و قيمت پنجره دوجداره upvc مي باشد.

در واقع امروزه يکي از معروف ترين تجهيزات هر ساختماني پنجره هاي دو جداره مي باشند به گونه اي که تقريبا همه ما با نام اين پنجره آشنا هستيم. پنجره دوجداره مزاياي بسيار زيادي دارد و به همين دليل وقتي شما براي خريد وسيله اي براي ساختمان به فروشگاهي برويد و از آن ها در مورد محصولاتي که باعث صرفه جويي در انرژي ساختمان مي شوند سوال کنيد مطمئنا يکي از تجهيزاتي که نام مي برند پنجره دو جداره است.

دليل اين امر هم ساختار بسيار خاص و منحصر به فرد اين نوع پنجره ها است. پنجره هاي دو جداره داراي نوعي شيشه عايق هستند که اين عايق مي تواند در تابستان از ورود گرما به داخل ساختمان و در زمستان از ورود سرما به داخل آن جلوگيري کند. ما در ادامه قصد داريم در مورد پنجره دوجداره و انواع آن صحبت کنيم. اگر مي خواهيد بيشتر با اين وسيله به صرفه آشنا شويد مي توانيد با ما در ادامه مطلب همراه باشيد.

 

تعمير پنجره دوجداره

 

پنجره دو جداره چيست؟

در واقع به پنجره هاي عايق پنجره هاي دو جداره مي گويند. ساختار اين نوع پنجره ها ترکيبي از دو يا چند صفحه شيشه اي است که اين اجزا با استفاده از يک اسپيسر از هم جدا شده اند. علاوه بر اين با استفاده از يک درزگير اوليه و يک درزگير کمکي در ساختار اين پنجره ها سبب شد که پنجره هاي دو جداره کاملا نفوذ ناپذير مهر و موم شوند. در واقع مجموع اين تجهيزات سبب به وجود آمدن پنجره هاي دو جداره شد. لازم به ذکر است بدانيد در بين صفحات شيشه اي اين نوع پنجره فضايي وجود دارد که با هوا پر شده است.

همان طور که در بالا نيز اشاره نموديم اين پنجره ها سبب صرفه جويي در انرژي ساختمان مي شوند و عملکرد حرارتي و دمايي پنجره را بهبود مي بخشند. در واقع اين عملکرد پنجره هاي دو جداره سبب کاهش هزينه هاي سيستم هاي گرمايشي و تهويه مطبوع يک ساختمان مي شود. علاوه بر اين اين پنجره ها مي توانند تراکم هواي سرد در داخل منزل را کاهش دهند و در اين صورت شما بدون احساس سرما به راحتي مي توانيد کنار پنجره بنشينيد. البته پنجره هاي دو جداره موجود در بازار انواع مختلفي که دارند که شامل پنجره دوجداره upvc،  پنجره دوجداره آلومينيومي و پنجره دوجداره چوبي مي باشد.  در واقع در سال 1360 اولين نمونه هاي پنجره دو جداره در اروپا ساخته و عرضه شد که بعدها آلماني ها با پيشرفت در اين زمينه توانستند پنجره دوجداره UPVC را بسازند. امروزه اين پنجره ها يکي از پرکاربردترين پنجره ها در صنايع ساختماني بشمار مي روند. که در ادامه مطلب با پنجره دوجداره upvc انواع پنجره دوجداره upvc  و قيمت پنجره دوجداره ويستابست آشنا مي شويد.

تعويض پنجره دوجداره

 

پنجره دوجداره UPVC

در واقع اين نوع پنجره هاي دو جداره از پروفيل هاي UPVC ساخته مي شوند. upvc ساخته شده از مشتقات نفت خام است و در برابر تغييرات سرما و گرما بسيار ايمن و مستحکم است و تغيير شکل نمي دهد. روش ساخت اين نوع پنجره هاي دو جداره به اين صورت است که ابتدا پروفيل هاي UPVC را در سايزهاي مختلف برش مي زنند و سپس گالوانيزه مخصوص با ضخامت 5/1 ميليمتر را به صورت سرتاسري در داخل پروفيل مي اندازند و کنج هاي پنجره را به وسيله دستگاه جوش به يکديگر جوش داده مي دهند. در مرحله بعد يراق آلات مخصوص در قسمت هاي بازشو پنجره نصب مي شود. لازم به ذکر است بدانيد نکته اي که در اين نوع پنجره هاي دو جداره بسيار حائز اهميت است استفاده از گالوانيزه هاي U شکل و يا قوطي شکل در داخل پنجره است. چرا که پروفيل UPVC بدون اين گالوانيزه ها هيچ گونه مقاومت و استحکامي در برابر فشار باد ندارد و به راحتي تغيير شکل مي دهند و وجود اين گالوانيزه ها در اين نوع پنجره ها سبب افزايش استحکام پنجره ها مي شوند.

به همين دليل وجود گالوانيزه با ضخامت 5/1 ميليمتر و با ابعاد استاندارد در داخل اين نوع پنجره ها بسيار مهم است. اين نوع پنجره ها هم انواع مختلفي دارند که از جمله انواع پنجره دوجدارهupvc  مي توان به پنجره هاي يو پي وي سي لولايي، کشويي، فولکس واگني و آکاردئوني اشاره کرد. نکته ديگري که در زمان استفاده از پنجره دوجداره upvc   بايد بدانيد اين است که در زمان استفاده از پروفيل هاي  upvcدر اين نوع پنجره ها حتما بايد ابعاد و محل نصب پنجره دوجداره از نظر فشار هاي وارده از طرف باد بايد بررسي شود. لذا بايد بدانيد به دليل اينکه در استفاده از upvc محدوديت سايز وجود دارد لذا نمي توان ايمکتريال را براي پنجره هاي بزرگ استفاده کرد و اصلا مناسب نمي باشد.

رگلاژ پنجره دوجداره

 

انواع پنجره دوجداره upvc

در واقع شکل باز شدن اين نوع پنجره ها با توجه به نياز ساختمان متفاوت است و اين مساله سبب به وجود آمدن انواع مدل هاي پنجره هاي يو پي وي سي شد. از جمله انواع مدل هاي پنجره هاي يو پي وي سي شامل موارد زير مي باشد:

پنجره يو پي وي سي دو حالته طرح فرانسه:

اين نوع پنجره ها دو لنگه هستند که با هم باز مي شوند. همچنين مي توان يک لنه را ثابت و ديگري را بازشو قرار داد.

پنجره يو پي وي سي فولکس واگني:

در اين نوع پنجره ها يراق آلات خاصي به کار رفته است که سبب به وجود آمدن مدل هاي مختلفي مثل مدل مکانيکي، مدل اتوماتيک و مدل فول اتوماتيک شده است. باز شدن اين پنجره ها به صورت ريلي است و به دليل شباهت باز شدن درب آن ها با خودرو فولکس واگن به اين نام نامگذاري شدند. اين نوع درب ها فضاي بسيار کمي اشغال مي کنند.

 

قيمت پنجره دوجداره يو پي وي سي

 

تعويض پنجره دوجداره

يکي از مهم ترين دغدغه هاي مصرف کنندگان تعويض پنجره آلومينيومي با دوجداره با پنجره هاي قديمي است. بسياري از افراد به دلايل زيادي مثل صرفه ‌جويي در مصرف انرژي، جلوگيري از گسترش آلودگي‌ هاي صوتي، افزايش امنيت خانه و محيط کار،  کمک به محافظت از محيط زيست، مقاومت در برابر زلزله و ... خواهان تعويض پنجره هاي قديمي خود با پنجره هاي دوجداره هستند. در اين راستا بايد بدانيد به دليل اينکه پنجره هاي دو جداره يو پي وي سي داراي ساختار خاصي هستند قابليت جايگزيني و نصب در تمام سايزها و محل ها را دارند. از اين رو ديگر نگران تعويض پنجره هاي خود نباشيد چرا که مي توانيد پنجره هاي دو جداره را در سريع ترين زمان ممکن نصب کنيد و زيبايي منزلتان را چندين برابر کنيد.

قيمت پنجره دوجداره upvc

همان طور که مي دانيد پنجره هاي دو جداره از مزاياي بسيار زيادي برخوردار هستند و به همين دليل امروزه اين پنجره ها به پرکاربردترين پنجره ها در صنايع ساختماني تبديل شده اند حتي بسياري از افراد که داراي پنجره هاي قديمي در ساختمان خود هستند خواهان تعويض آن با پنجره هاي دوجداره هستند لذا يکي از مهم ترين معيارها براي اين افراد کسب اطلاعات در مورد قيمت پنجره دوجداره upvc است که در اين راستا بايد بدانيد فاکتورهاي مختلفي تعيين کننده قيمت اين نوع پنجره ها هستند که شما مي توانيد بخش فروش پنجره دو جداره UPVC گروه هاي نصب اين نوع پنجره ها تماس بگيريد و از قيمت انواع پنجره هاي دوجداره مطلع شويد.

 

 انواع پنجره دوجداره upvc

 

اين گروه ها مشغول به نصب و ارائه انواع پنجره هاي دوجداره  در طرح و مدل هاي متنوع و با استانداردهاي جهاني هستند. همچنين اگر نيازمند نصب و تعويض پنجره محل کار و منزلتان خستيد هم مي توانيد با اين گروه ها تماس حاصل فرماييد.

تعمير پنجره دوجداره در تهران

در برخي موارد بعد از نصب پنجره هاي دو جداره upvc به دليل پايين بودن کيفيت پروفيل هاي مصرفي در پنجره و يا نصب غير اصولي و خارج از استاندارد آن ها و يا عدم تخصص و مهارت نصاب در زمان نصب پنجره ها مشکلاتي نظير ورود سرما و گرد و غبار و يا ورود سر و صدا، همچنين بسته نشدن کامل قسمت بازشو پنجره و يا استفاده از يراق آلات نامرغوب که سبب کارکرد بد پنجره ها و ايجاد مشکل براي ان ها مي شود که سبب مي شود اين نوع پنجره ها نياز به تعمير و رگلاژ داشته باشند.

حال اگر شما با چنين مشکلي مواجه شديد و به دنبال تعميرکاري براي تعمير پنجره دوجداره در تهران و يا رگلاژ پنجره دوجداره در تهران هستيد بايد بدانيد با توجه به هزينه اي که براي خريد اين پنجره ها صرف کرده ايد بايد يک تعميرکار و نصاب ماهر و خبره اي تعمير آن را انجام دهد. لذا براي تعمير و رگلاژ پنجره دوجداره در تهران سراغ تعميرکار متخصص و حرفه اي برويد که هم داراي مدارک آموزشي معتبر و هم تجربه کاري باشد تا بتواند هر گونه نقص و ايرادات پنجره هاي دو جداره upvc را رفع کند. علاوه براين کيفيت کار و قيمت مناسب و عملکرد سريع از ديگر ويژگي هايي است که بايد يک نصاب و تعميرکار حرفه اي داشته باشد.

پنجره دوجداره

 

در اين راستا امروزه گروه ها و شرکت هاي مختلفي متشکل از نصابان و تعميرکاران حرفه اي مشغول به فعاليت هستند که آماده ارائه خدمات تعميرات تخصصي پنجره upvc در محل با بهترين کيفيت و نازلترين قيمت و در اسرع وقت در کليه نقاط تهران و حومه به همراه ضمانت هستند.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پنجره,دوجداره,یو,پی,وی,سی,چیست؟, نویسنده : سامان بازدید : 308 تاريخ : يکشنبه 18 آبان 1399 ساعت: 4:58

باران چت|روم باران|چت روم باران

روم باران چت قديمي ترين چت روم فارسي ميباشد که توانست مخاطبان زيادي جذب کند با محيط شاد و صميمي  اصطلاح "اتاق چت" يا ، عمدتا براي توصيف هر نوع کنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي کنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح Chat room/ چت باران ميتواند به معناي هر تکنولوژي از چت آنلاين در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيکي کاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يک چت روم براي به اشتراک گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از کاربران ديگر است.

d738432_.jpeg

با عرض سلام خدمت شما بازديد کننده محترم و دوست عزيزم که الان داري اين مطلبو ميخوني، ضمن تشکر از بازديد شما از اين صفحه وبلاگ،در اولين پست خود در اين وبلاگ درباره چت روم ها و چگونگي محيط ان ها صحبت خواهيم کرد و مطالبي چکيده و مفيد از اين موضوع را خدمت شما ارائه خواهيم داد و اميد وارم مفيد واقع بشه و استفاده کامل را ببريد چت روم به زباني ساده همانطور که از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،که در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند که از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر کاربر يا بازديد کننده اي که وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد که، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر کاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو کنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي که معروف به چت روم هستند،مي توان گفت که نوعي سايت اجتماعي اند!! چت روم همانطور که ميدانيد محيطي براي چت کردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريمدريا چت رومي قديمي با امکانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شکلک ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود که کاربران ميگويند چرا دريا چت ؟ خوشحال ميشويم به اين سوال که چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد در پاسخ بايد بگويم که چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند که به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها کمتر ميباشد به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم تهران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي کاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميکند در دوره اي که کشور هاي غربي بنيان خانواده را با شبکه هاي ماهواره اي بهم ميريزد باراني چت روم بارون چت سعي دارد تا به بهترين نحو در انتشار فرهنگ و تمدن ايراني در چتروم را به نمايش بگذارد اما سخني از مدير ترک چت : هدف ما ارامش و ايجاد کردن محيط شاد داخل چت باران براي فارسي زبانان ميباشد که اتاق گفتگويي براي شهر هاي مختلف گرد اوري کرديم لطفا به دوستان خود ادرس هميشگي و ثابت ما ناز چت را به دوستان خود معرفي کنين و تجربه اي جديد کسب کنيد

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : باران,چت,روم,باران,چت,روم,باران, نویسنده : سامان بازدید : 321 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:22

چرا خريد نهال گردو اين روز ها بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است ؟

نهال گردو مانند هر رقم نهال ديگر ميتواند در سودهي باغ شما نقش قابل توجه اي داشته باشد اگر نهال را از نهالستاني معتبر و معتمد تهيه نماييد اين امر با سرعت بيشتري ميتواند روي دهد .درخت گردو يکي از ارقام درختي با قدمت بسيار زياد مي باشد که از قرن ها پيش باغداران و يا حتي خانه داران به پرورش اين نهال پرداخته اند .گردو مغزي بسيار مقوي و خوشمزه و خوش عطر دارد که اگر کودهي و ابياري درخت صحيح انجام شود مي توان به عنوان يک منبع سوداوري بسيار خوب ان را نام برد .

درختان گردو در ساليان قبل از ارتفاع بسيار زيادي برخورد دار بود ، شايد قامت آن گاها به ارتفاعي حدود 10 متر هم مي رسيد اما از باردهي نسبتا کمي برخوردار بود حال اينکه اکنون نهال هاي گردو با توجه به تغيير ژنتيک آن ها ، ارتفاعاتي کوتاه تر اما باردهي بسيار بيشتر را دارا مي باشند .نهال گردو ميتواند بسيار سوداور باشد اگر گردويي مناسب با منطقه ي خود کاشته شود .حال شايد براي شما اين پرسش پيش ايد که چطور ميتوان از انواع گردويي که در نهالستان ها هست ، درختي مناسب را براي پرورش انتخاب کرد .بي جهت نيست که ميگويند سودي که توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست ! پس توصيه ميکنيم حتما تا انتهاي اين متن همراه ما باشيد .

u9pv_b2.jpg

نهال گردويي که مناسب ارتفاعاتي از 600 الي 1000 متر مي باشد گردو ژنوتيپ برتر :

بله اين خبري بسيار خوش است که حتي خبرگذاري هاي از جمله تسنيم و خبرنگاران جوان هم از گفتن اين مژده جا نمانده اند ! نهال گردويي که بسيار مناسب مناطق گرمسير مي باشد گردو ژنوتيپ برتر مي باشد .اين رقم خود گرد افشان بوده است اين به اين معناست که نيازي به گردافشان ندارد و تنها خود آن کافي مي باشد تا به باردهي اقتصادي فوق العاده برسد . اين نژاد نهال گردو يکي از بهترين نهال هاي گردو مي باشد. اين رقم درخت گردو از مقاومت بالايي نسبت به بيماري ها و آفات برخوردار است. اين نوع رقم نهال گردو تحمل خشکي بالاتري نسبت به ساير ارقام گردو دارد.

 به همين خاطر در مناطق خشک و کم آب قابل کشت هستند. پوست ميوه اين نوع گردو نازک و کاغذي است بنابراين مغز گردو به راحتي از پوسته آن جدا مي شود. شروع باردهي اين درخت گردو از سال اول کاشت مي باشد. اين نوع درخت پايه کوتاه و چتري دارد. قيمت نهال گردو اين سبک نهال چيزي در حدود نهال هاي ارزان قيمت مي باشد .

نهال گردويي که مناسب ارتفاعاتي از 1000 الي 1500 متر مي باشد گردو چندلر :

اين رقم نهال گردو فکر ميکنم نيازي به معرفي ندارد ! يک رقم گردويي بسيار پر فروش و تجاري که منشا و منبع ان کشور آمريکا مي باشد .اين نهال گردو اغلب در مناطقي با اب و هواي متعادل مورد کاشت قرار ميگيرد / گردوي چندلر پيوندي مي باشد و يکي از انواع نهال گردوي پر بار محسوب مي شود .از اين نهال هم ميتوان به عنوان نهالي گران قيمت اما به صرفه نام برد . اين رقم نهال گردو جزء معروف ترين و پرکشت ترين ارقام نهال گردو در جهان به حساب مي آيد. کيفيت مغز گردوي اين رقم درخت گردو بسيار بالا است و شفافيت بخصوصي دارد. اين رقم گردو مقاومت بسيار بالايي نسبت به آفات و سرما دارد. اين نهال مناسب آب و هواي نسبتا متعادل و خشک مي باشد . درخت اين نوع رقم گردو به صورت نيمه راست رشد مي کند.

 مي توان گفت نهال گردو چندلر يک رقم بسيار اميد بخش تجاري به حساب مي آيد. ساختار ميوه اين نوع رقم درشت و به همراه پوسته کاغذي است. باردهي اين نوع نهال گردو بسيار بالا مي باشد چيزي در حدود هر درخت بالغ تا 70 کيلو مي باشد. قيمت نهال گردو اين رقم نهال چيزي در حدود نهال هاي متوسط قرار دارد .

نهال گردويي که مناسب ارتفاعاتي از 1500 الي 2200 متر مي باشد گردو فرنور :

 شايد اگر تا چندين سال پيش از شما که در مناطقي با ارتفاع زياد اين سوال را ميپرسيدند که چرا از بين ارقام نهال گردو يک رقم گردو را نميکاريد شما ميگفتيد : برادر شما بيا يک رقم از انواع نهال گردو که مناسبه کاشت باشه رو بگو بعد بيا بگو چرا ما اقدام به خريد نهال گردو نميکنيم ! بله اين پاسخ شما در سالهاي قبل بوده است اما به لطف کشور فرانسه سالهاست با اين چالش خداحافظي کرده ايم .خوشبخاتانه اين رقم گردو با توجه به اينکه پايه بذري مي باشد اما از سال اول باردهي خود را اغاز ميکند تا لقب هم ارزان ترين نهال و هم جز ارقام پر بار درخت گردو را يدک بکشد . اين رقم نهال گردو يکي از جديدترين درختان تجاري است که از کيفيت بسيار بالايي برخوردار مي باشد. توصيه مي شود اين نوع رقم نهال گردو در مناطق سردسير و ارتفاعات بالاتر از 1500 تا 2200 متر از سطح دريا کشت شود.

 ميوه اين نوع رقم گرد است و پوست کاغذي نازکي دارد، به طوريکه پوسته آن با دست و به راحتي قابل کنده شدن است. مقاومت اين نژاد گردو در برابر سرما، کرم سيب و ساير بيماري ها بسيار بالا مي باشد. رنگ مغز گردو اين نوع رقم روشن است. اين رقم نهال گردو از عمر اقتصادي بيش از 100 سال برخوردار مي باشد. قيمت اين نهال گردو امريکايي چيزي در حدود ارقام متوسط تا نسبتا بالا مي باشد .

شما ميتوانيد جهت کسب اطلاعات بيشتر در خصوص خريد نهال گردو : goldnahal.ir مراجعه نماييد .

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : چرا,خرید,نهال,گردو,این,روز,ها,بیش,از,پیش,مورد,توجه,قرار,گرفته,است,؟, نویسنده : سامان بازدید : 270 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 0:36

 

استفاده از هداياي تبليغاتي چه مزاياي براي صاحبان کسب و کار دارد؟

اولين و مهم ترين مزاياي آن، توسعه کسب و کار با صرف هزينه هاي کم تر است. به همين دليل شرکت ها به دنبال اين هستند تا با بودجه اي کم بازاريابي هاي تاثير گذاري انجام دهند، هداياي تبليغاتي ميتواند يکي از بهترين گزينه ها باشد. همچنين زماني که از هداياي تبليغاتي کارآمد و سودمندي استفاده مي کنيد، پيام تبليغاتي خود را ميتوانيد براي مدت طولاني در ذهن مشتريان و مخاطبان ثبت کنيد. پس ميتوان نتيجه گرفت که هداياي تبليغاتي تنها ابزاري است که ميتواند احساسات مشتريان را مورد هدف قرار دهد.
 
بهتر است براي بازاريابي در کسب و کارتان از روش هاي خلاقانه تري استفاده کنيد که آن راه بکارگيري از هداياي تبليغاتي است. شما ميتوانيد به جاي آنکه بيزينس کارت خود را به مشتريان بدهيد، يک محصول به عنوان يادگاري و معرفي برند خود بدهيد تا بيشتر در ذهن آنها باقي بمانيد.

 

بهترين هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي يکي از بهترين ابزاري است که صاحبان کسب و کار براي نشان دادن و معرفي کردن خدمات شرکت و يا سازمان خود به مشتريان ارائه ميکنند. در واقع شما نوع خدمات يا آرم شرکت خود را بر روي اجسام پرکاربرد روزمره که ممکن است افراد بيشتر از آنها استفاده کنند، چاپ ميکنيد که اين خدمات با استفاده از دستگاه ليزر انجام ميشود تا نوع سفارشات شما بر روي هر اجسامي قابل اجرا باشد.  هداياي تبليغاتي به تمامي افراد اين امکان را مي دهد تا در قدم اول نام تجاري و نام شرکت شما را ببينند و در قدم بعدي نام تجاري شما را با ديگران به اشتراک بگذارند. تمامي اين مراحل مهم هستند چرا که افراد زيادي از نام برند شما آگاه ميشوند و در نتيجه شما نتيجه بهتري در کسب و کار خود به دست خواهيد آورد.

 

 

·هداياي تبليغاتي فرهنگي:

هداياي تبليغاتي فرهنگي ارائه شده براي مشتريان، بسته به نوع همکاري شما با مشتري متفاوت خواهد بود. معمولاً براي مشترياني که داراي مدت زمان همکاري بيشتري با شرکت هستند، هداياي تبليغاتي خاص‌تري با طبقه‌بندي نفيس تر ارائه مي‌شود؛ اما براي مشتريان جديد شرکت ارائه يک هديه تبليغاتي معمولي تر، مي‌تواند مشتري را براي ادامه فعاليت با شرکت بيشتر ‌ترغيب کند. در ادامه برخي از هداياي تبليغاتي در حوزه فرهنگ جهت ارائه به مشتريان معرفي‌شده است.

1- لوازم التحرير اختصاصي :

لوازم التحرير تبليغاتي با کيفيت توليد کشور عزيزمان ميتواند جايگزين بسيار مناسب کالاهاي وارداتي براي هداياي تبليغاتي بي کيفيت چيني گردد . ايت دسته از هدايا به اقسام زير دسته بندي مي گردند :

• دفاتر تبليغاتي

• مداد رنگي تبليغاتي

• بسته هاي بليستري

• پاک کن تبليغاتي

• خودکارهاي تبليغاتي

• جامدادي تبليغاتي

• مدادهاي تبليغاتي

• تراشهاي تبليغاتي

• خطکش هاي تبليغاتي

• پاستل تبليغاتي

2- صنايع دستي :

هداياي صنايع دستي تبليغاتي با کيفيت و نفيس توليد کشور عزيزمان ميتواند جايگزين بسيار مناسب کالاهاي وارداتي براي هداياي شما در جشن ها ، مراسم ها ، سمينارها و نمايشگاها گردد . هداياي صنايع دستي ويژه سازمانها و شركتها براي معرفي كسب و كار شما در بسته بندي هاي خاص ، استندها ، جعبه هاي شكيل و سنتي و ... ارائه مي گردد و بطور کلي به صورت زير تقسيم بندي مي گردند :

• ميناکاري

• خاتم کاري

• کاشي ، سراميک و سفال

• معرق کاري

• فيروزه کاري

• قلم زني

3- محصولات چرمي :

يکي از بهترين گزينه ها براي هداياي تبليغاتي نفيس و ماندگار محصولات چرمي است که به دو دسته چرم طبيعي و چرم مصنوعي تقسيم مي شوند و البته تشخيص چرم طبيعي از چرم ساخت دست انسان در برخي موارد بسيار دشوار است. چرم طبيعي بسيار گرانتر از چرم مصنوعي است. برخي از کالاهاي چرمي اگر با چرم اصل توليد شده باشند، معمولاً داراي شناسنامه بوده که اطلاعات مربوط به کالا در آن‌ها درج شده‌است. اين نوع محصولات در ايران معمولا به صورت زير دسته بندي مي گردند :

 

 

• کيف دستي مردانه :

برخي از شرکت‌هاي مطرح جهت نشان دادن ميزان ارزش مشتري، کيف‌هاي چرمي زيبا را براي مشتري‌هاي خاصشان ارسال مي‌کنند. کيف چرمي که براي نگهداري اسناد، مدارک و پول به طور مکرر در طول روز مورد استفاده قرار مي‌گيرد، علاوه بر ايجاد احساس رضايت خاطر بيشتر مشتري هنگام استفاده، مي‌تواند تبليغات شرکت شما را نيز به خوبي بر قسمت رويه خود به نمايش بگذارد.

کيف دستي مردانه و زنانه

ست چرم مردانه

• ست زنانه

• کيف پاسپورتي

• دستبند چرمي

• کمربند

• کيف پالتويي مردانه

• کيف آرايشي زنانه

کيف جيبي مردانه

• کيف جيبي زنانه

• کوله پشتي

 سعيد فرزامي

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : استفاده,از,هدایای,تبلیغاتی,چه,مزایای,برای,صاحبان,کسب,و,کار,دارد؟, نویسنده : سامان بازدید : 284 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 16:40

مهمترين نکات براي تهيه و ارسال پرسشنامه پسا-رويداد

اگر مي‌خواهيد بهترين فيدبک و نظرات ممکن را دريافت کنيد، اين نکات مهم را مدنظر داشته باشيد:

 

همه چيز به زمان‌بندي بستگي دارد

پرسشنامه پسا رويدادي شما چيزي نيست که فقط مجبور باشيد انجامش بديد تا از عذاب وجدان خلاص بشيد! اين پرسشنامه هم يک قسمت از رويداد شماست. بنابراين براي آن يک زمان‌بندي داشته باشيد.

پرسشنامه‌ي شما بايد بلافاصله بعد و يا حتي حين برگزاري ايونت قابل مشاهده باشد. مي‌توانيد يک لينک کوتاه در اسلايدهاي سخنران‌ها و يا روي برچسب صندلي‌ها قرار دهيد، يا آن را داخل ايميل تشکر (اگر ارسال مي‌کنيد) و يا اپليکيشن و يا سايت رويداد قرار بدهيد.

 

هدفتان را بدانيد

دانستن هدف شما از تهيه پرسشنامه به شما کمک مي‌کند تا يک ديد بهتري در نوشتن سوالات داشته باشيد تا بهتر بتوانيد تجربه و حس واقعي مخاطبان رويدادتان را به دست آوريد.

به عنوان مثال شما مي‌خواهيد بدانيد که چطور نحوه پذيرايي رويداد بعدي‌تان را بهتر کنيد؟ يا در مورد مناسب بودن هزينه آن مطمين شويد يا مي‌خواهيد روي مکان برگزاري و دسترسي و حمل و نقل آسان‌تر افراد تمرکز کنيد؟ دانستن اين موضوع به شما کمک مي‌کند تا روي نقشه‌هاي آينده تمرکز کنيد و از کاستي‌هاي گذشته فاصله بگيريد.

 

اين که چطور سوال بپرسيد مهم هست

گاهي اوقات ديگاه‌ها از اعداد و کميت‌ها گوياتر هستند. خب چطور مي‌توانيد از کيمت‌ها عبور کنيد و به کيفيت‌ها برسيد؟!

به سادگي! سوال‌هاي پايان باز را در پرسشنامه خود قرار بدهيد.

سوا‌ل‌هاي پايان بسته که با "آيا" شروع مي‌شوند ممکن هست براي پرسشنامه‌هاي پسا رويداد چيز زيادي را به شما منتقل نکنند چرا که فقط جواب‌هاي بله/خير را تقديم شما مي‌کنند.

سوال‌هايي که با "چرا/چگونه/چه چيزي" شروع مي‌شوند مي‌توانند افراد را دعوت به توضيح دادن کنند، حتي بيشتر از آن چيزي که شما در سوال‌هايتان ليست کرده‌ايد.

منبع :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20395
https://bus.gov.ru/forum/user/profile/101778.page
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237163/Default.aspx
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0579
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0579/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile;area=summary;u=1234297
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603702
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0579
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0579/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0579/
http://als.anits.edu.in/members/overby0579/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196326.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0579.541928/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076109-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12202
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968769
https://independent.academia.edu/ShawOverby
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21190

ترکيب سوال‌هاي پايان باز نزديک به خواسته‌ها و هدف شما از اين پرسشنامه، قطعا يکسري اطلاعات ارزشمند را تقديم شما خواهد کرد که براي ارتقاي رويدادهايتان به آن‌ها نياز داريد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : مهمترین,نکات,برای,تهیه,و,ارسال,پرسشنامه,پسا,رویداد, نویسنده : سامان بازدید : 284 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 20:57

آيا از طريق پنل ارسال پيامک، امکان ارسال به شماره هاي استان هاي مختلف کشور وجود دارد؟

wdvt_z2.jpg

گاهي اوقات نياز است که براي تبليغات خود از پنل ارسال پيامک انبوه به صورت منطقه اي استفاده کنيد.

مثلا اگر شما ساليان سال است که در منطقه اي خاص کسب و کار داريد، بهتر است که در همان منطقه تبليغات هدفمند انجام دهيد.

به زبان ساده تر اين روش تبليغات براي شغل هايي که کارشان محدود به يک محله است و يا فروش خود را از اعتبار در يک محله به دست مي آورند، بسيار مناسب است.

در صورت تبليغات از اين روش، فروش شما در آن محله بيشتر مي شود چون افرادي هستند که شما را مي شناسند و مشتري ثابت شما هستند و افرادي هم هستند که تازه به آن محل آمده اند و با شما از طريق پيامک انبوه آشنا مي شوند.

به وسيله پنل ارسال پيامک انبوه تبليغات خود را هدفمند کنيد:

هر برنامه اي اگر هدفمند باشد، زودتر و با هزينه کمتري به نتيجه مطلوب مي رسد. تبليغات و پيشرفت در فروش هم از اين قائده مستثنا نيست.

در ارسال اس ام اس انبوه از طريق پنل اس ام اس، به دليل اينکه شما هدفمند پيامک خود را ارسال مي کنيد، در هزينه هاي شما صرفه جويي مي شود.

براي هر نوع تبليغ، بهتر است مخاطبان مرتبط با موضوع انتخاب شوند تا هم ازمزاحمت براي افرادي که احتياجي به ديدن تبليغ ندارند جلوگيري شود، همچنين افرادي که تبليغ را دريافت ميکنند، کساني باشند که احتمال تبديل آنها به مشتري بالاتر باشد.

دسته بندي هاي مختلفي در بانک هاي شماره پنل پيامکي وجود دارد که بر اساس استان، شهر، منطقه و کد پستي قابليت ارسال را فراهم ميکند.

پنل ارسال پيامک انبوه براساس منطقه چه ويژگي هايي دارد؟

همان طور که در بالا اشاره شد، يکي از مزيت هاي اين روش تبليغات صرفه جويي در هزينه هاي شما مي باشد. براي روشن تر شدن اين موضوع مثالي مي زنيم.

فرض کنيد ما مي خواهيم پيامکي را ارسال کنيم و هدف فروش در منطقه اي خاص است.

در صورتي که سامانه ارسال پيامک ما قابليت تفکيک استان، شهر و به طور کلي منطقه را نداشته باشد ما مجبور مي شويم پيامک خود را ارسال کنيم به اين اميد که به دست افراد مد نظر ما برسد.

اما وقتي اين قابليت براي  ما تعريف شده باشد به راحتي مي توانيم فقط براي همان منطقه اي که قصد داريم تبليغات کنيم پيامک ارسال کنيم.

به اين صورت هزينه ارسال پيامک کمتر مي شود و دقيقا متن هاي ما به دست کساني مي رسد که مورد نظر ما بوده اند.

 پنل ارسال پيامک انبوه، امکان ارسال به چه سرشماره هايي را فراهم ميکند؟

از ديگر ويژگي هاي سامانه ارسال پيامک اين است که شما مي توانيد با اپراتور همراه اول  به همه شهرها و استان ها به تفکيک با هر پيش شماره اي پيامک خود را ارسال کنيد.

در واقع در اين روش  شما مي توانيد به يک شهر با پيش شماره مخصوص به خود شروع مي شود پيامک انبوه ارسال کنيد و با اپراتور ايرانسل مي توانيد فقط استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنيد.

مراحل ارسال پيامک به وسيله نقشه گوگل:

براي اينکه بتوانيم از پنل ارسال پيامک خود استفاده کنيم بايد در ابتدا نحوه کار با آن را کامل بدانيم.

در اين قسمت از مقاله شما را با نحوه کار پنل ارسال پيامک انبوه  آشنا مي کنيم. با ما همراه باشيد.

در مرحله اول بايد با وارد کردن نام کاربري و رمز عبور خود وارد پنل پيامکي شويد.

در اين قسمت بايد براي ورود به بخش تنظيمات بايد بر روي ارسال پيامک از طريق نقشه گوگل کليک کنيد تا بتوانيد تنظيمات دلخواه خود را براي ارسالي موثر انجام دهيد.

در اين قسمت  نقشه گوگل به شما نمايش داده مي شود که در اينجا مي توانيد منطقه مورد نظر خود را پيدا کنيد.

بعد از انتخاب منطقه موردنظر مي توانيد روي آن حرکت کنيد و نقاط مختلف آن را ببينيد.

بعد از اينکه شما منطقه مورد نظر خود را انتخاب کرديد رنگ آن تغيير مي کند.

شماره هايي که در اين مرحله به شما نمايش داده مي شود همان بانک اطلاعاتي شماره هاي شما مي باشد. شما فقط مجاز هستيد از بين اين شماره ها ارسال هايخود را انجام دهيد.

در مرحله بعدي مي توانيد متن و موارد مورد نظر خود را وارد کنيد و در نهايت روي دکمه ارسال کليک کنيد تا متن شما با توجه به تنظيماتي که به دلخواه اعمال کرديد به همان شماره هايي که انتخاب کرديد ارسال شود.

ارسال اس ام اس انبوه با استفاده از فيلتر جنسيت در پنل ارسال پيامک

گاهي اوقات پيش مي آيد که شما قصد داريد جنسي خاص بفروشيد يا هدف فروش شما قشري خاص با رده سني و جنسيت تعيين شده اي است. پنل ارسال پيامک اين کار را براي شما بسيار راحت مي کند.

ممکن است بخواهيد در روز مرد و يا روز جوان به عنوان تخفيف فقط به قشر آقايان و يا جوانان کشور پيام ارسال کنيد.

مي توانيد با انتخاب اين گزينه پيام هاي خود را خيلي هدفمند ارسال کنيد و از نتايج مثبت آن بهره ببريد. يا شايد بخواهيد به خانم هاي منطقه خود پيام تبريک روز زن بفرستيد اگر اين قابليت وجود نداشت شما نمي توانستيد به اين راحتي اين کار را انجام دهيد.

پنل ارسال پيامک انبوه يکي از ابزارهاي ايده آل براي تبليغات است. زيرا با داشتن امکانات زياد ارسال پيام را براي شما بسيار راحت مي کند. اميدواريم که از اين مقاله استفاده کرده باشيد. براي مطالعه مطالب بيشتر به سايت مديانا اس ام اس به آدرس https://medianasms.com/ مراجعه کنيد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : آیا,از,طریق,پنل,ارسال,پیامک,امکان,ارسال,به,شماره,های,استان,های,مختلف,کشور,وجود,دارد؟, نویسنده : سامان بازدید : 292 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:13

 

استفاده از هداياي تبليغاتي چه مزاياي براي صاحبان کسب و کار دارد؟

اولين و مهم ترين مزاياي آن، توسعه کسب و کار با صرف هزينه هاي کم تر است. به همين دليل شرکت ها به دنبال اين هستند تا با بودجه اي کم بازاريابي هاي تاثير گذاري انجام دهند، هداياي تبليغاتي ميتواند يکي از بهترين گزينه ها باشد. همچنين زماني که از هداياي تبليغاتي کارآمد و سودمندي استفاده مي کنيد، پيام تبليغاتي خود را ميتوانيد براي مدت طولاني در ذهن مشتريان و مخاطبان ثبت کنيد. پس ميتوان نتيجه گرفت که هداياي تبليغاتي تنها ابزاري است که ميتواند احساسات مشتريان را مورد هدف قرار دهد.
 
بهتر است براي بازاريابي در کسب و کارتان از روش هاي خلاقانه تري استفاده کنيد که آن راه بکارگيري از هداياي تبليغاتي است. شما ميتوانيد به جاي آنکه بيزينس کارت خود را به مشتريان بدهيد، يک محصول به عنوان يادگاري و معرفي برند خود بدهيد تا بيشتر در ذهن آنها باقي بمانيد.

 

بهترين هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي يکي از بهترين ابزاري است که صاحبان کسب و کار براي نشان دادن و معرفي کردن خدمات شرکت و يا سازمان خود به مشتريان ارائه ميکنند. در واقع شما نوع خدمات يا آرم شرکت خود را بر روي اجسام پرکاربرد روزمره که ممکن است افراد بيشتر از آنها استفاده کنند، چاپ ميکنيد که اين خدمات با استفاده از دستگاه ليزر انجام ميشود تا نوع سفارشات شما بر روي هر اجسامي قابل اجرا باشد.  هداياي تبليغاتي به تمامي افراد اين امکان را مي دهد تا در قدم اول نام تجاري و نام شرکت شما را ببينند و در قدم بعدي نام تجاري شما را با ديگران به اشتراک بگذارند. تمامي اين مراحل مهم هستند چرا که افراد زيادي از نام برند شما آگاه ميشوند و در نتيجه شما نتيجه بهتري در کسب و کار خود به دست خواهيد آورد.

 

 

·هداياي تبليغاتي فرهنگي:

هداياي تبليغاتي فرهنگي ارائه شده براي مشتريان، بسته به نوع همکاري شما با مشتري متفاوت خواهد بود. معمولاً براي مشترياني که داراي مدت زمان همکاري بيشتري با شرکت هستند، هداياي تبليغاتي خاص‌تري با طبقه‌بندي نفيس تر ارائه مي‌شود؛ اما براي مشتريان جديد شرکت ارائه يک هديه تبليغاتي معمولي تر، مي‌تواند مشتري را براي ادامه فعاليت با شرکت بيشتر ‌ترغيب کند. در ادامه برخي از هداياي تبليغاتي در حوزه فرهنگ جهت ارائه به مشتريان معرفي‌شده است.

1- لوازم التحرير اختصاصي :

لوازم التحرير تبليغاتي با کيفيت توليد کشور عزيزمان ميتواند جايگزين بسيار مناسب کالاهاي وارداتي براي هداياي تبليغاتي بي کيفيت چيني گردد . ايت دسته از هدايا به اقسام زير دسته بندي مي گردند :

• دفاتر تبليغاتي

• مداد رنگي تبليغاتي

• بسته هاي بليستري

• پاک کن تبليغاتي

• خودکارهاي تبليغاتي

• جامدادي تبليغاتي

• مدادهاي تبليغاتي

• تراشهاي تبليغاتي

• خطکش هاي تبليغاتي

• پاستل تبليغاتي

2- صنايع دستي :

هداياي صنايع دستي تبليغاتي با کيفيت و نفيس توليد کشور عزيزمان ميتواند جايگزين بسيار مناسب کالاهاي وارداتي براي هداياي شما در جشن ها ، مراسم ها ، سمينارها و نمايشگاها گردد . هداياي صنايع دستي ويژه سازمانها و شركتها براي معرفي كسب و كار شما در بسته بندي هاي خاص ، استندها ، جعبه هاي شكيل و سنتي و ... ارائه مي گردد و بطور کلي به صورت زير تقسيم بندي مي گردند :

• ميناکاري

• خاتم کاري

• کاشي ، سراميک و سفال

• معرق کاري

• فيروزه کاري

• قلم زني

3- محصولات چرمي :

يکي از بهترين گزينه ها براي هداياي تبليغاتي نفيس و ماندگار محصولات چرمي است که به دو دسته چرم طبيعي و چرم مصنوعي تقسيم مي شوند و البته تشخيص چرم طبيعي از چرم ساخت دست انسان در برخي موارد بسيار دشوار است. چرم طبيعي بسيار گرانتر از چرم مصنوعي است. برخي از کالاهاي چرمي اگر با چرم اصل توليد شده باشند، معمولاً داراي شناسنامه بوده که اطلاعات مربوط به کالا در آن‌ها درج شده‌است. اين نوع محصولات در ايران معمولا به صورت زير دسته بندي مي گردند :

 

 

• کيف دستي مردانه :

برخي از شرکت‌هاي مطرح جهت نشان دادن ميزان ارزش مشتري، کيف‌هاي چرمي زيبا را براي مشتري‌هاي خاصشان ارسال مي‌کنند. کيف چرمي که براي نگهداري اسناد، مدارک و پول به طور مکرر در طول روز مورد استفاده قرار مي‌گيرد، علاوه بر ايجاد احساس رضايت خاطر بيشتر مشتري هنگام استفاده، مي‌تواند تبليغات شرکت شما را نيز به خوبي بر قسمت رويه خود به نمايش بگذارد.

کيف دستي مردانه و زنانه

ست چرم مردانه

• ست زنانه

• کيف پاسپورتي

• دستبند چرمي

• کمربند

• کيف پالتويي مردانه

• کيف آرايشي زنانه

کيف جيبي مردانه

• کيف جيبي زنانه

• کوله پشتي

 سعيد فرزامي

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : استفاده,از,هدایای,تبلیغاتی,چه,مزایای,برای,صاحبان,کسب,و,کار,دارد؟, نویسنده : سامان بازدید : 285 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 15:54

لینک دوستان

خبرنامه